Nähä

Nää ingen sömn inatt heller.. Va nog värsta natten inatt.. Han sov till kl 1 sen va de upp en gång i tim, sen ville han gå upp kl4,, vi försökte i 1tim,, sen gav vi upp.. Han hosta inget igår så de gav jag han ingen hostmedicin, men de skulle jag ha gjort för de va därför han vakna inatt,, han hosta heeela natten göt mycket.. så startade en ny kur idag med medicin,, även snoret har kommit tillbaka i mängder=(.. när ska han bli frisk?? När ska ja få sova så jag blir firsk? Aldrig känns de som..
  • Japp,, trotts att man mår piss måste massa saker göras.. packade 3kartonger i morse plus att jag packade två igår kväll.. Jerry körde bort dem till lägenheten..
Vad händer mer idag,, ska väl packa lite mera tror jag,, annars blir de bara att vara hemma och försöka bli frisk,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0