Konstigt..

Detta e konstigt,, Jag har ju lagt ut en vagn på Blocket ( den är nu borttagen),, I går ringde en kille flera gånger han skulle komma och titta på den.. Jag var ensam hela tiden,, och sa även att jag var ensam med min son så ja kunde inte gå och möta han osv.. Sista gången han ringer är han 3min här i från och vill ha vägbeskrivning,, då hör han att Jerry är hemma.. och då dyker inte Människan upp?? Lite äckligt eller hur..
  • Nu då.. så får jag ett sms från konstigt nr de börjar så här:
  1. Hej vad gör du?
  2. Vem e du? (skriver jag)
  3. Krister, vem e du?
  4. Jag känner ingen Krister, ja heter Melissa
  5. Oj vilket gulligt namn får man fråga mer?
  6. Ööö nää vem e du? Och hur har du fått mitt nr?
  7. Förlåt för att jag störde, jag är en trevlig gullig kille från Finland som hade lite att göra. Så jag slog bara ett nummer och hoppades komma till en trevlig prick.
Haha va sjutton är detta? Har i alla fall tagigt bort vagnen nu,, aldrig vart med om detta innan??
Jaja,, Idag ska vi hämta nycklarna till lägenheten som sagt=) Wieee,, ska gå upp och kolla lite i den också nu när den e tom hihi..
  • Mio är jätte förkyld idag=( Snoret bara rinner och han gnäller "memme memme" hela tiden.. Stackarn,, Så typiskt att han ska bli sjuk nu när vi ska börja flytta och så,,Ingen lust att lämna bort han då.. Får se hur han mår till helgen..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ne fy va ottäckt med gubben.. =/ Jag brukar hålla mig till att de enbart går att svara via mail för de finns en del skummis där ute :S



Hoppas Mio blir bättre sanrt :)

2010-08-24 @ 12:56:15
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0