Jippi!!

Dessa två dagar har vart fulla med roliga grejer;
  1. Bröllopet e bokat=)
  2. Jerrys nya jobb
  3. Mio är granterad en dagis plats
Sist men inte minst dagens nyhet,, Vi åkte ju och titta på lägenheten idag igen.. Och vet ni?? De som bor där nu e såå underbara va.. De flyttar redan den 21aug.. och sa att vi kunde få komma in efter där så runt den 24 blir det.. Utan att betala 1cent.. De har ju betalat hyran och vi behöver inte betala dem för i vilket fall som helst så skulle ju de ändå så betala och lägenheten hade ju då fått stå tom i över 1mån.. Fattar ni eller?? Nu kan vi måla och tapetsera i lugn och ro.. Flytta kartonger lite då och då,, Vi slipper bo bland massa kartonger=)=) Helt underbart.. När de sa de blev jag känslomässig som jag blivit helt rörd hehe såå jäkla gott=)
  • Så nu är jag i full fart med att surfa på Ikea och Chillis hemsidor.. Vi ska ha ny tv-bänk,, jag vill ha nya badrumsskåp.. Vi måste ha en bokhylla för alla våra 10000 filmer=).. Detta är riktigt farligt hehe Nää men vi ska köpa allt pö om pö.. Men gud är så glad idag va=)
Yes=) LOVELY DAY=).. Jerry e nu med Linda och Jimmy när Linda gaddar sig,, Kommer bli riktigt nice=).. Lillen sover och jag börjar med bli trött=)
Så natti natti om en stund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0