Ingen liten längre..

Hejsan!
10månaders kontrollen idag då ja=) Hehe,, våran våg går tydligen 500g fel hehe för lillfisen vägde hela 10970g=) Och var 76cm lång,, så ca 1kg på 3mån och 5cm på längden=) Stora killen nu ju..
Vi bokade även in att vi ska göra 1års sprutan där också,, den 27sept blir de,,
Sen hann vi inte prata så mycket mer då Mio vägrat somna vid 11 så fick vi hålla han tills vi skulle åka,, så han sov asså inte från kl 6.30-14.00 hehe de är typ rekord.. Sen somna han på 2sek i vagnen på vägen hem,, Fick sova 1tim för sen var kl 15 och efter de får han inte sova=)
Sen har vi bara vart hemma typ,, ja har städat lite bara..
Sen kan jag meddela att gästlistan for Tha Wedding is done=).. Jepps,, Vi blir ca 60pers.. Sen får vi se om några kommer till eller faller bort när inbjudningar väl ska skickas ut,, vilket dem kommer göra i Mars tror jag,, Vet inte hur långt i förväg man skickar bröllops inbjudningar? hehe
Sen har jag problem med brudtärn/näbbs klänningarna.. De kostar skit mycket,, Okej de e ju dem själva som ska betala dem men de e ju just därför man inte kan begära att de ska betala massa pengar,, har hittat några fina för billig peng,, Men vet ändå inte om de är ”fina” nog hehe,, Men HEY de e ju jag som ska vara finast eller hur?? haha
Sen e de ju ett tag kvar,, Men de e mkt som ska planeras=)
Nu ska jag försöka somna lilleman som är liiite över trött hör jag=(
Vi bokade även in att vi ska göra 1års sprutan där också,, den 27sept blir de,,
Sen hann vi inte prata så mycket mer då Mio vägrat somna vid 11 så fick vi hålla han tills vi skulle åka,, så han sov asså inte från kl 6.30-14.00 hehe de är typ rekord.. Sen somna han på 2sek i vagnen på vägen hem,, Fick sova 1tim för sen var kl 15 och efter de får han inte sova=)
Sen har vi bara vart hemma typ,, ja har städat lite bara..
Sen kan jag meddela att gästlistan for Tha Wedding is done=).. Jepps,, Vi blir ca 60pers.. Sen får vi se om några kommer till eller faller bort när inbjudningar väl ska skickas ut,, vilket dem kommer göra i Mars tror jag,, Vet inte hur långt i förväg man skickar bröllops inbjudningar? hehe
Sen har jag problem med brudtärn/näbbs klänningarna.. De kostar skit mycket,, Okej de e ju dem själva som ska betala dem men de e ju just därför man inte kan begära att de ska betala massa pengar,, har hittat några fina för billig peng,, Men vet ändå inte om de är ”fina” nog hehe,, Men HEY de e ju jag som ska vara finast eller hur?? haha
Sen e de ju ett tag kvar,, Men de e mkt som ska planeras=)
Nu ska jag försöka somna lilleman som är liiite över trött hör jag=(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Samma dag som Maya skall få 1½ års sprutan :(

2010-08-17 @ 21:06:44
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kors i taket säger jag för Lucas vaknade inte vid 5 imorse.. de måste vara nån typ av skalmansvälling klocka som ringer och stör alla barn =p



förresten.. va de itne du som skrev nåt om att om barn äter fisk så sover de bättre elle nåt sånt där?

2010-08-17 @ 21:54:20
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0