Host, slem, host

Japp,, fortfarande sjuka,, ja är lite bättre i hals och näsa idag men har såå ont i kroppen, lederna,, Mio snorar inte lika mycket men han hostar som sjutton,, fick en hostattack förut så han spydde igen,, åhhh,, Hela lägenheten stinker,, eller stank,, har fått tvättat allt nu,,men usch va de lukta i morse,,
  • Hämtade Mios regnkläder förut,, hittade ett par på Nelly.se=)
Didriksons - Slaskeman Set
399kr=) som hittat,, Fast jag behövde bara betala 299 för jag hade 100kr presentkort där=)
Nu e de bara ett par skor som saknas sen e han fit for fight för alla väder och dagis=)
  • Fredag idag,, Älsklingen slutar 12.45,, de gillar vi skarpt=) Sista helgen för mig nu innan jag börjar jobba på onsdag.. Kul och vara sjuk sista helgen,, NOT,,
Men lugn helg blir de ändå inte,, Mats och Jerry ska köra frådet imon,, Ska även se hur långt de kommit med golven om vi kan börja köra lite andra grejer med,, De börja med golven igår så..

Kommentarer
Postat av: irina

e regnstället från didrikson?? köpte ett från det märket idag nämligen..



ja dom kollar allt på bvc... allt från till att han kan vinka till att ta i gem o krypa oså...

trodde dom gjorde så på alla ;)

2010-08-27 @ 20:23:11
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0