Fredagen den 13

Japp blev påmind av min kära vän Linda att de e fredagen den 13 idag hehe därav vakna Mio kl 5,, eller jo jag hoppas de var därför haha=)
Han har vaknat tidigare och tidigare sen i måndags så jag funderar om han också haft semester med tanke på att han sovit till kl 7-7.30 under hela semestern fram tills i måndags grrrr..
  • Men idag är det fredag i alla fall och de e jäkligt skönt.. Jerry slutar kl 12.45 de gillar vi=).. De enda negativa är att nu är det bara 2,5 veckor kvar tills jag börjar jobba hehe..
Idag ska vi bara ta de lugnt,, Imon ska Mio vara hos mamma några timmar så ska vi rensa lägenheten på all jäkla skit man samlar på sig,, Fattar inte vad allt kommer ifrån asså??.. Sen har JAG planerat hehe jag har planerat att vi ska hem till Linda och Jimmy hehe får se vad de säger=)
Nää nu ska fasiken lille man somna!!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja här planerar man då utan oss hihi

2010-08-13 @ 12:05:29
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: therese och oliwer

ger honom alltid på em vid 3 så kroppen hinner ta upp det innan han skall sova..

ger jag honom det på kvällen funkar detinte lika bra konstigt nog.



kram

2010-08-13 @ 14:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0