Fläskläpp=(

Hejsan,, inte haft nån tid att skriva idag,, Full rulle hela dagen.. Vi började med att åka till torget och ta en fika med Jerrys kompis Magnus och hans tjej,, Träffa även min morbror där så han satt och tjöta lite med oss med=) Mio fick sova i vagnen idag på torget,, Trodde bara han skulle sova max 1tim men nää då han sov i nästan 2tim medans jag och Jerry sprang och sukta i alla kläd affärer åhh de har fått in så mkt fint överallt,, Jag skulle verkligen inte tacka nej för att vinna några miljoner hehe=)
  • Sen hade vår tv-bänk kommit.. Så jag och Mio åkte hem till Linda medans killarna åkte och hämtade den.. Mio lekte då med Thildas dockvagn men den var inte likadan som en gåvagn så den tippa och han föll rätt in i dörrkarmen och fick en fläskläpp och en blåsa=( Stackarn..
Sen bjöd Familjen Sandh/Widell på tacos=) Mums mums,, Och nu är vi hemma med en övertrött Mio,,
Imon e de måndag igen=(,, Sista hela veckan för Jerry,, veckan där efter jobbar han bara 2dar sen e de dags för mig att ta på mig Taco kläderna igen=) hehe,, Jaa jag längtar faktiskt lite,, Inte vart inne i fabriken på 1år och 3mån hehe,, Undra om man kommer ihåg allt hehe,, Jo då..
Nu ska vi somna lilleman,, sen blir de sängen tidigt idag är gör trött,,

Kommentarer
Postat av: Louise ! :)

Hej Melissa ! :) Jag brukar läsa din blogg varje dag och tycker den är jättebra ! :) Men jag har en fråga vad gör du på ditt jobb ? :) vad jobbar du med lixom ? :) Ha det så bra KRAAMM ! :)

2010-08-22 @ 18:46:10
Postat av: melissam

Jag jobbar på en taco fabrik där vi producerar taco skal bla

2010-08-22 @ 19:24:22
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Louise ! :)

Jaha okej ! :) va kul ! :) Ha det så bra ! :) KRAAM ! :)

2010-08-22 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0