=(=(

Usch,, Lindas syster Frida, hennes hund sprang bort i tisdags och de har letat och letat, folk har sett henne massa gånger men de har kommit försent fram, idag blev lilla Belle överkörd av en bil och avled med en gång=(.. Usch stackarn,, Lider med Frida=(,, Men sen finns de sånna jävla IDIOTER!!,, En ringde in till Bandit och sa;
  • Hon som letar efter en Jack Russel, kan återfå henne mot beskrivning av däckmönster..
Har folk inga känslor?? Varför va de nödvändigt,, Frida hade precis fått höra att Belle inte levde s¨kommer detta på radion,, Fy fan säger jag bara.. grrr
  • Va och köpte host/slem medicin till Mio förut,, de var från 1år,, men jag ringde sjukupplysningen och de får ju inte rekommendera de just pga att de e från 1år.. Men hon höll med mig, med vad gör 4v liksom? Plus att Mio ligger 3streck över sin kurva,, Så jag gav han förut så får se om de hjälper..
Förövrigt så mår jag skit,, feber har jag med,, fryser som sjutton och täppt i näsan=(
Så nu ska ja snart krypa ner under täcket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0