Dum, dummare, dummast=)

Hehe japp de e va jag är.. Förut så skulle jag öppna våran lilla Franska balkong i vardagsrummet,, jag öppnade och drog ner handtaget som vanligt.. Men eftersom Mio så gärna ville gå dit och barn spärren där är paj så ville jag stänga.. Men jag fick fasiken inte upp handtaget,, jag slet och tog i.. Ringer Jerry som inte fattar vad men säger att jag ska olja de där plupparna på dörren...
  • Visst jag oljar in överallt,, men de går inte.. Jag går och hämtar en hammare och försöker slå upp handtaget men nej!! Många svordommar kom de vill jag lova..
Jag skulle precis ringa jouren och be dem komma.. När mamma, min syster och Felicia dyker upp.. Felicia börjar försöka,, med en gång säger hon "Nää tror handtaget sitter fast" haha ja de tror jag med,, Sen Cassan "Mamma kan du försöka jag har lite ont" hehe mmm visst.. Sen kommer den vita riddaren min kära mor,,, "mm Melissa de va en spärr här på handtaget" åhhhhh jag e fan inte bara dum utan jag e riktigt jäkla dum...
  • Tänk om jag ringt jouren,, Hallå pinsamt=) hehe
Japp de va min kväll det=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha :)

2010-08-19 @ 11:35:13
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0