Dagens fråga

Detta har jag aldrig hört talas om att de finns ammningsförbud?? Men de skulle inte förvåna mig.. Jag tycker de e sjukt att de sätter upp sånna regler.. Ja som själv tyckte de va jobbigt att amma ute för jag va rädd att folk skulle titta tycker detta e sjukt.. Amma är nåt som är så naturligt... Man får ju mjölk i brösten för att kunna ge sitt barn mat.. Hur kan de vara ofredande?? Visst man behöver la inte slänga fram hela bröstet framför några andra som sitter där men kan ju göra de lite snyggt.. Men att de sätter förbud på de?? De e ju sjukt asså
Man måste ju amma offentligt,, annars hade man ju som mamma och barn behövt sitta hemma minst de 6 första månaderna.. Nej man ska kunna amma när som och var som så e de bara!
Mer på MILF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0