Dagens fråga

Dåligt? Nej varför skulle det vara dåligt?.. De tar ju sig fram på annat sätt.. Vissa barn är ju gör sena med att gå hur ska man då göra om man inte har några föräldrar dagar kvar hehe??..
Mio går inte än,, okej han kan ta 2-3steg,, Men jag vet ju inte hur han kommer vara om ca 2mån när han börjar dagis.. Men att han inte skulle kunna gå de är mitt minsta problem,, De ja i så fall kommer oroa mig för mest är att han inte kan göra sig förstådd..
Men de finns ju barn som är gör sena med talet med så.. Jag anser inte att man är en dålig förälder för att man sätter barnen på dagis tidigt eller sent (beroende på om de kan gå eller inte).. Vissa har ju inget val..
Sen så kommer de säkert lära sig mkt snabbare att gå om de är på dagis än om de hade suttit hemma=)
Mer på MILF

Kommentarer
Postat av: irina

Mkt grejer e det som händer på dagis. bland annat just att språket kommer igång.

Jag har ju jobbat på dagis med just 1-3 åringar o typ INGEN kan prata. Jo, säga sitt namn men det kommer inte förrän dom e närmare två år. vi får alltid höra i personalen, föräldrar som säger att deras barn börjat säga ord som "titta" o sådant. o det e små saker. dom visar ju så mkt kroppsligt vad dom vill ha.

så att göra sig förstådda gör dom ändå ;)



jag tror mio kommer lära sig gå närsomhelst. bara 2-3 steg e ju en stor indikation på att det är igång.

David har börjat gå genom att släppa ena handen (han vill alltid hålla båda mina händer när vi e ute o går) så det kommer ju där snart oxå :) men ännu småfegar han lite, men vi har ingen bråttom :P

2010-08-21 @ 18:29:16
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0