Bridezilla

Ja,, usch vad stressad jag är nu.. Blev medlem på sån här bröllops sida nu,, De e ju inte lite som ska fixas asså,, Shit,, Saker jag inte ens tänkt på liksom,,,
  • Vilken låt ska vi gå in till och gå ut till?
  • Vad ska vi ha för blommor? Vad ska tärnorna ha för blommar och jag?
  • Bordsplacering? Eftersom både mina och Jerrys föräldrar e skilda?
  • Boka tid för att lära sig vals? Eller ska man bara stå och dansa lite snyggt? hehe Vilken låt ska vi ha där?
  • Vad ska vi ha för musik underkvällen?
  • Hur ska vi göra med tal?
  • Och vad sjutton önskar man sig i present?
  • Stylist?
  • Inbjudningskort?
  • Bröllopsnatten?? Vart ska vi bo?
  • Honeymoon? Ska vi ens ha nån med tanke på Mio? Eller ska vi skjuta på den?
  • Ska ja ha en fest klänningen sen istället för brudklänningen? I så fall vad?
  • Fotografering???
Åhhh massa mer saker såklart också,, shit,, hur ska jag hinna planera allt detta?????

Kommentarer
Postat av: Lotta

När det gäller bröloppspresenten så tycker jag det är en bra idé som våra vänner skrivit på sin inbjudan.. "Om ni känner att ni vill ge oss något (verkligen inget måste!!) kan ni så klart göra det, men snälla, inga saker! Vi har lite ont om kvadratmeter som ni vet! Något man kan göra eller kanske ett litet bidrag till en bröllopsresa blir vi jätteglada för!"



:)

2010-08-24 @ 21:06:40
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0