Andra dagen

Japp andra dagen All by myself hehe.. Har startat med den liten rutin dessa två dagar hehe får se hur länge den håller i=) Men i alla fall.. Jag och Mio går upp mellan 6-7,, först lite mys i soffan till Teletubbies.. Sen leker vi fram till kl 9, sen tar vi 1timmes promenad,, (innan de har jag gjort 100situps),, Sen går vi hem städar lite och sen sover han middag=)
  • Men ska försöka hitta på nåt nu i veckan med,, nån som e sugen på att ses?? Sen får jag ju lov att berätta att Jerry blivit Teamleader på Jobbet=) Wiee så duktig min hubbe=).. De va massa som sökte och de valde ut 6st och han blev en av dem=) Så grattis min älskling e så stolt=)
Så de firade vi med lite tårta igår och cider hehe han köpte cider som såg ut som en champagne flaska=)
  • Idag ska vi åka och ta lite mått på den nya lägenheten även kolla om vi ska måla eller tapetsera nåt,, fun fun e det=)
Nää nu ska jag ringa barnomsorgen i Kållered=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0