Våren

Ja nu är verkligen våren här,, de jäkla fiskmåsarna håller på som bara den,, de e ett vår tecken plus att himmlen e knall blå=) Lovely,, Mio sov bra inatt,, dock vakna han till några gånger mellan 19-21.30 men sen sov han till 4.30 fick nappen och sov vidare till kl 6=).. Så okej,, Ja är däremot svin trött kunde inte somna igår för låg på helspänn om han skulle vakna så kankse somna ordentligt vid 23 men så kom Jerry vid 00 så vakna till då men sen sov jag till 4.30 och sen till 6 så några timmar fick jag ju=) hehe
Idag ska jag iväg en snabbis nu på morgonen,, sen ska Jerry träna,, sen tänkte jag att lilla familjen ska ut på gården så Mio får testa gunga igen hehe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0