Vad var det jag hette?

Mm så trött är jag idag,, Vet inte hur många gånger jag vart uppe inatt,, kolla på klockan kl 1, nån gång vid 3 och vid 4 sen har jag vart uppe utan att titta på klockan med så ingen kolla alls idag,, Vid kl 1,, hade Mio rullat runt men även dragigt in sin arm i pyjamasen haha,, de tog lite tid att få ut den plus att Mio vakna ju till då,, men somna ganska snabbt,, sen drömde han, sen rulla han runt,, sen gav jag han mat vid 3.30 tror jag hehe,, som sagt ingen koll,, så trött idag,, sa till Jerry att jag skulle kunna betala 1miljon om jag kunde få sova i natt,, så han kanske ska sova på soffan redan inatt och ta natten,, mm vi får se hur vi gör..
Igår träna jag cykel och core.. men den tjejen som har passen e helt gaaalen,, vi fick inte dricka vatten när vi ville,, försökte man dricka vatten skrek hon i mikken "Ni får dricka om 4min!!!" mm detta resulterade i huvudvärk jag mådde verkligen piss... så nästa gång om jag får henne ska jag skita i vad hon säger man känne rju som kropp bäst själv och jag behövde vatten!!!..
Hade tom huvudvärk när jag kom hem.. fick ta en treo innan sova.. EFter passet drack jag hur mkt som helst typ 2liter (2sportlife flaskor") och detta gjorde att jag var tvungen att springa på toa 4ggr innan jag kunde somna igår haha.. Så inget att rekomendera haha..
Idag hade jag planerat in en promenad får se om jag orkar,, ska nog sova när Mio sover sen istället,,
Just de Mio åt en portion Gröt igår=)=) äntligen ska testa nu igen på morgonen=) wieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0