Utredning,,

Japp besök hos doktorn idag=) Gick riktigt bra,, han lyssna på oss förstod osv osv Vi vägde Mio men han går upp som vanligt haha spräckte 9kg gränsen idag 9255g vägde den lilla tjockisen hehe=).. Men han tyckte såklart också de va konstigt att han spydde så mycket som han gör,, så han skrev ut medicin "Zantac" till Mio som han nu ska få 2ggr om dagen.. Gav han 1gång förut de gick bra hehe=) Men sen,, så har ju Mio sen födseln typ låtit lite när han andas de typ rasslar i halsen och när han äter låter de som sjutton,, Detta har jag även nämnt för BVC redan när han var 4v,, Men fick till svar att de e vanligt och att han växer ifrån det med,, Men denna Läkaren reagerade på detta och vill nu röntga Mios lungor.. Mio har ju även hostat mkt sen han föddes pga av alla "sura uppstötningar" så de kan också ha gjort nåt med lungorna..
Mammas plutt=)
Så de va ju mindre kul att höra.. men nu ska han i alla fall röntgas och allt ska kollas upp och det känns ju bra i alla fall=).. Även om det "bara" tog 7mån för dem att fatta..
Skulle egentligen tränat idag men känner mig gör konstigt mår illa, snurrig typ,, och ont i halsen,, hmm så de blev inget med det..
SÅ efter doktorn åkte vi och Köpte Avatar de sålde den för 99kr på Elgiganten bara idag hehe,, Jag har inte sett den,, inte min typ av film men men alla tjötar ju så om den så på fredag ska jag och Jerry se på den=) hehe
Goingen=)
Sen blev de en snabbis in på Coop köpte rullgardin till Mio men såklart passar de inte här för vi har sånna gamla fönster så vet inte riktigt vad vi ska göra.. Måste ju ha en mörk läggande rullgardin där inne i hans rum nu de börjar ju ljusna gör tidigt hmmm Tips nån?
Hehe Mio har börjat slå saker mot varandra och tycker de e gör kul,, han blir så glad när han upptäcker att han kan göra egna ljud hehe söt nöten=)
Japp sen drog vi hem,, Jerry käka jag drack påse hehe Mio åt gröt=).. Har blivit mkt bättre i Mios mage idag i alla fall=)
Nu sover lillen och Jerry åkte precis till Jobbet=(,. Segt men han e ju ledig fredag så de e bra=)
Nya pyjamsen 2=) Superman wieee
Imon händer la inte så mkt,, hade uppskattat fint väder så man kan gå ut lite mm återstår och se,, Mio blir 7mån imon i alla fall=) shit stora pojken hehe=)
Nu ska jag nog ta mig en liten powernap själv=) hehe

Kommentarer
Postat av: irina

Hoppas sötisen blir frisk av tabletterna.



Och David har även han ett rosslande typ. men när dom lyssnade på lungorna sist jag var på bvc sa dom att det var lugnt, så länge det inte var pipljud. men man börjar ju undra.



köp mörkläggningsgardiner! finns på hemtex o jysk såg jag på reklamen! dom ska tydligen vara jättebra. ska sj köpa. fast nu kör jag en "fattigslapps" grej- en mörk pläd över fönstret :P funkat hitills.

2010-04-28 @ 17:49:03
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0