Underbart

Japp en underbar natt,, Mio sov från 19-06 utan ett enda uppvak.. Jag vakna vid 5.50 och tänkte shit lever han blev faktiskt orolig,, för även om han sover hela nätter så brukar jag ändå få gå in minst 1gång med nappen liksom,, Jerry gick upp på toa då och titta till han jo då han sov,, dock låg han nere i fotändan på mage haha men han sov=)
Men kl 6 så vakna han haha.. Jerry gick upp med han eftersom han ändå vart uppe redan,, jag fick sova till 7.20=) vakna till nån gång av Mio men sov annars kanon=)
Jerry började ju tidigare idag 8.30 pga nåt möte sen slutar han 17.30 me like=).. När kl slog 9 idag tog jag på mig och Mio för en morgon promenad,, tänkte han skulle sova sitt morgon pass ute.. mm tjiii fick jag 20min sov han grrrr,, Så han har vart uppe sen 6 och bara sovit 20min,, undra hur denna dagen kommer gå.. haha..
Men han satt snällt i vagnen tills de hade gått 50min då börja han kinka,, asså jag vet inte om han sitter obekvämt? Jag tog en bild förut som jag ska lägga upp senare så kanske ni kan hjälpa mig=)
Gröt var no no idag igen suck.. Fick däremot i han en halv flaska välling med vaniljsocker i=).. Tog majsvällingen men han blev sjukt hård i magen av den så ska nog ta havre istället nästa gång.. Däremot åt han gör mkt kalops igen=) Plus pure=).. Mammas duktiga pojke=)..Men han spydde eftre de så fast föda hjälper inte Mio.. Läkarna har ej ringt än men gör de inte de idag så ringer jag dem imon..
Resten av dagen består av tvätt och städ.. har redan skrubbat badkaret och slängt in en tvätt.. nu återstår bara damsuga, damma, bädda sängen osv.. hehe.. Måste ta nån dag nu fram över och lämna Mio till mamma så vi får städa ordentligt=) Får se när de blir..
Ska egentligen träna idag men får se.. är ju så mysigt när Jerry slutar tidigare på sen vecka så vet inte om ja ska hoppa träningen,, var ju ändå ute och gick en timma förut.. kanske tar en promenad till sen istället aa får se..
Noo back to tha Städ=) btw 05,kg ner till wieeee snart nere på 60kg nu sen e de bara 7kg kvar till mitt mål men alla gravv kilon e snart borta i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: therese

Hej hej! Vi köpte den på babyproffsen och där kostade den 2600 har jag för mig.



Vi är jätte nöjda för Oliwer sitter väldigt bra i den :)



va skönt att han sover så bra nu.. Oliwer sov också hela natten från 19-07 och man blir faktiskt orolig när man inte hör något på hela natten :P



kram

2010-04-14 @ 14:49:48
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0