Tur eller?

Yes,, Mio sov hela natten utan ett enda uppvak=) Vad vi vet haha vi sov nog sjukt tungt i natt både jag och Jerry,, men Mio sov från 19-05 lovely=),, Jag skulle få sov morgon men efter att försökt sova mig igenom hans babbel i ca 1tim gav jag upp...
Jag har hört om bebisar som e griniga på kvällarna men inte tävrtom,,Mio har sånt jäkla morgonhumör asså,, skit sur de första 2tim,, inget e bra,, vill inte äta velar ja allt,, nån annan som har en morgontrött bebbe?? haha
Jäkligt nice väder var det idag i alla fall=),, Så efter mitt 60min spinningpass,, så ska jag och älsklingen och lille fisen ut och gå.. Fast Jerry ska också träna efter mig=).. Sen ska vi laga påskmiddag,, Jerry ska äta sill och sånt grejs men jag gillar inte sill så de blir köttbullar för mig haha=)
Idag ska pappa komma hit med en byrå till oss också,, hehe nice,, vi skulle ju köpa en till sovrummet,, men pappa och dem fick en över nu när de flytta så den fick vi=) Gratis e gott=),, Ska försöka komma iväg och hämta hyllan hos mamma nån dag också så vi kan ställa i ordning alla böcker och leksaker i Mios rum,,=)
Yes,, nu ska jag packa min gym väska=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0