Tror det

Aa asså jag tror fasiken de e tänder asså.. Joo jag vet jag skyller på de jämt, hehe gött att ha nått att skylla hans gnäll på men aa för som sagt 6bajs blöjor är bytta i dag mer än dubbelt som vi brukar,, plus att nu på kvällen satt man med händerna i munnen och skrek=( Stackarn,, och lite feber har han med=(=(,, Så nu vet vi hur nätterna kommer se ut några veckor framåt,,, suck..
Grr I`m a tiger grrr,, hehe japp en utav de nya pyjamasarna=) sötunge=)
Han kommer garanterat äta inatt med för han har matstrejkat idag,, hmm de e konstigt ena dagen äter han som en häst och nästa ingenting haha,, När får man in rutiner liksom??
Jag märkte i alla fall idag,, att vi inte ska rubba på hans sov rutiner,, Han har sen 1v tillbaka sovit kl 9-10.30 och sen kl 14-15.30 men några diffar ibland,, Idag åkte vi och handla mat kl 8 hehe jag vet Tidigt men gött inget folk där och vi är ändå vakna hehe... Men de gjorde ju att Mio bara sov ca 20min.. Och sen ville han inte sova när vi kom hem utan somna vid 12 istället sov 45min sen va han gör trött och somna vid 14 igen sov 45,, och sen somna han igen vid 16 och sov 1tim så väldigt hackigt idag asså.. Plus väldigt grinigt,, Så nää ska vi handla eller göra nåt så får vi göra de efter hans morgon sovning=) hehe
Nyvaken=) sötnosen..
Japps skrivit min Lista nu,, Herregud hur ska vi hinna allt imon asså hehe,, Ja hoppas Mio är glad hos mamma så vi hinner med allt=).. Men han brukar vara glad när han e hemma hos andra.. Miljöombyte liksom=)
Mmm Life is goood sometimes=) hehe
Japp får la slänga in en bild på Jerrys fortsättning på armen då också,, han fyllde i 2st fjärillar och lite mer skuggningar,, Han blir nog helt klar nästa gång=)
Mm älskar färgerna=) skit snyggt=)
Japp Jerry e på konsert nu som sagt och jag ska nog sussa kudden alldeles strax,, ska bara läsa lite bloggar som vanligt=) hehe
God natt

Kommentarer
Postat av: irina

haha, jag som trodde att david var den enda bebisen utan tänder (alla jag känner till har bebisar med rejäla gaddar sen 5 månaders ålder).

Jag vet inte hur du gör när tandvärken slår till men jag brukar massera med ett kallt finger (eller så kan man kanske ta en morot har jag läst. under bevakning såklart ;))på tandköttet/underkäken för det e ju där dom första gaddarna brukar komma. O sen ger jag kall fruktpuré. Kall mat som inte behöver värmas brukar funka. oså panodil vid läggdags när det varit extra jobbigt. det brukar funka för oss iaf ;)

2010-04-24 @ 20:34:52
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0