Tråkigt..

Iam bored (hur de nu stavas) Uttråkad då rå.. Mio sover,, Jerry har precis stuckit iväg på bio,, och jag ligger här i sängen,, hmm vad ska jag göra??... Borde fortsätta städa badrummet som jag börja med förut men ligger så himla gott hehe,,
Hehe gosspojken=)
Har tvättat i alla fall har massa kvar men ingenstans att hänga upp så får ta resten imon hehe..
Synd att de ska blåsa så mycket ute asså,, annars hade man ju kunnat gå ut men de blåser ju fasiken storm ute hehe..
Imon är de träning som gäller.. MRL i 1,5tim wiee heja mig.. På dan är inget planerat är de fint väder och nada blåst så får de la bli en promenix=)
Åhh har tråkigt,, nää får la "fönster" shoppa här lite på nätet alltid kul,, speciellt när man har 23kr på kontot=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du behöver bara lösen till den nya :) Skrev den som e-post :) Imorgon kommer barnbidraget så då kan man shoppa lite ;)

2010-04-18 @ 21:18:13
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0