Toppen dag=)

Sikken dag=) Inte bloggat nåt idag men har vart ute heela dagen,, Kl 8 så tog jag på Mio och vi åkte till Jobbet för att hälsa på=),, Tog mig bara 20min att få fast den jäkla bilstolen kom ett antal svordommar från min mun och Mio var hyfsat otålig hehe men till slut fick jag löst de och vi åkte mot jobbet=)..
Första gången alla på jobbet fick träffa Mio dock var många sjuka och på andra ställen så bara hälften av skiftet fick träffa Mio,, Men de va trevligt,, kul att träffa alla igen=),, Mio skötte sig kanon,, blev lite chockad kanske när de kom 10pers som såg likadana ut,, Men sen såg han sin pappa och då sken han upp=)
Sen passade vi på att åka förbi mammas jobb så mammsen fick snutta lite Med Mio=) Var där en stund,, sen åkte vi mot Tuve hem till Linda=)
Riktigt trevligt,, Linda hade köpt färska frallor som vi mumsade på=) Mio och Thilda "lekte" för första gången eller aa de la märke till varandra,, Thilda försökte sno Mios napp hela tiden haha,, och körde även runt han i gåstolen,, för söta va dem=) Riktig kärlek haha
sötnosarna=)
LOVE=)
Yee hänger lite=)
Haha kommer nog ha fullt upp med dem två i sommar sen hehe=)
Mio åt även mat där och han åt upp allt=) typ första gången hehe,, han försökte la stajla för Thilda haha=)
Sen åkte jag och Mio till IKEA,, Jag köpte ett täcke till han för nu e jag trött på den lilla filten han promt ska sova med,, så nu sover han med täcke hehe får se hur de går i natt,, Köpte även en badkars matta för han halkar ju baa omkring när han badar hehe,, och några matskålar köpte jag med=)
Sen åkte vi hem hehe var ute från kl 8-14.45=) och Mio gnällde inte en enda gång,, förutom när jag skulle fixa bilstolen hehe,, men vi har haft såå mysigt,, önskar man kunde haft råd med två bilar=(,, men men när båda börjar jobba igen kanske de får bli en till bil=)..
Nu sover lill skiten,, somna lite tidigt idag men han va såå trött inte konstigt efter allt vi gjort idag hehe,,
Imon kommer Lisa och Maya hit=) Ska bli mycket trevligt..
Japps de va denna dagen det=)

Kommentarer
Postat av: aja belin

säg till gubben att cykla till jobbet när han börjar tidigt.... motion.... motion

2010-04-22 @ 20:17:24
Postat av: melissa

Vi har faktiskt pratat om de hehe=),, Men blir segt när han jobbar kväll att cykla kl 00 på natten=(,, MEn vi ska nog köpa en beganad aygo efter sommarn=)

2010-04-23 @ 05:51:48
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0