Suck

Shit vad trött jag är nu,, En lugn dag blev en dag med full rulle=).. Martina med Baby Alva och Jessie med hund Hampus kom på besök..
Alva var sååå söt,, Så liten,, att Mio vart så liten e helt ofattbart hehe
Sötnos=)
Mio sov första timmen de va här,, När han vakna så vakna han såklart på fel sida,, Va riktigt kinkig hela eftermiddan=(,, Dock var de himla roligt,, Han ville leka med Hampus hela tiden men Hampus var rädd för Mios gåstol så han sprang ifrån Mio hela tiden och Mio blev gör sur haha
Klappar Hampus=)
Martina & Jessie,, vi hade bullkalas,, JA jag fuska i mig en bulle hehe,, men annars har jag bara levt på påsar idag=)
Alva och Mio leker hehe=)
Japp Mio var så uppspelt hela tiden att han inte ville äta och de resulterade i gnäll osv.. Men men man kan ju inte alltid vara glad=)
De tog mig 50min att somna han också=(,, Han var gööör trött men kunde inte koppla av alls=(,, Så tror natten kommer gå sådär,, Han kommer nog drömma om Hampus hehe
Nu e jag så trött att ögonen håller på att falla ihop,, så god natt=)

Kommentarer
Postat av: L8

aw så söta :)

2010-04-27 @ 08:45:43
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0