Städdag=)

Halloj,, mkt idag=).. Mio sov hela natten förutom en liten dröm vid 21.30 tiden,, Sen vakna han inte förens kl 5=) underbart=) Jerry gick upp med han men jag kunde inte sova då Mio var på ett jäkla humör.. skrek seriöst heeeela morgonen=(,, Vet inte varför,, aldrig hänt innan=(.. Så vi var lite oroliga när han skulle till mormor,, Men han hade vart gööör snäll inte gnällt eller nåt,, och sov även middag i 2tim!!!
Hur kommer de sig att de alltid e snälla hos andra? haha
Busungen=)
Japp Vi lämna Mio hos mormor då,, fick med oss hyllan till Mios rum,, vi åkte hem och började städa.. Fick i ordning Mios rum gör bra ser ut som ett riktigt rum nu=),, Bara lite tavlor och hyllor som ska upp=)
Sen grov städa vi heeela lägenheten,, rensa kylskåp,, skrubba badkar, kaklet,, bakom spis,, japp ALLT!! Så nu e lägenheten skinande ren=)
Gullunge=)
Sen åkte jag och Jerry och käka kina mat mmm,, va konstigt att kunna göra vad man ville och bara sticka sådär hehe,, inte gjort på nästan 7mån hehe,, Sen satt vi där,, ja ha vad ska vi göra nu?? Hehe,, konstigt de där, när man väl kan göra massa saker så kommer man inte på nåt hehe,
Nää men vi åkte till 421 och panta burkar,, gick även in till Barnens hus köpte en leksaks mobil till Mio,, SOM INTE FUNKA NÄR VI KOMMER HEM grrr,, så JErry ska åka tillbaka med den imon=(,, Köpte en bil till han med,, den va la sådär kul haha..
Vi hyrde även en film Ugly Truth,, =),, Så ikväll ska jag unna mig lite Indian popcorn innan påsarna imon=),, hehe
Imon ska Jerry jobba 11-00 seeeegt=(,, Han ska på möte innan jobbet,, så de e därför.. men men,,
Sen har jag och JErry slått vad,, Jag sa att jag ville klippa mig som Rihanna ni vet helt rakade sidor och runt om,, Han sa att jag aldrig skulle våga,, hehe vad tror ni?? Jag tror jag vågar så bara därför ska jag ringa och boka frisstid imon=)
Rihanna's Hairstyle at the 2010 Grammy Awards
Hehe coolt va=),,
Japp så ska allt visa Jerry att JAG vågar hehe,,
Nu blir de Mio mys sen lite Jerry mys=)

Kommentarer
Postat av: Linda

NEEEJJ Inte klippa dig så Melissa.. du e fin som du é

2010-04-25 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0