Stackare

Jag lider verkligen med Mio nu asså.. Idag har jag bytt 10blöjor asså bajs blöjor,, a ursäkta mig men detta e en mammblogg hehe
De e inte normalt,, Stackarn har ju ont nu,, han börjar skrika bara vi närmare oss skötbordet=(,, Plus att han e en spybebis han kan ju inte behålla så mkt mat just nu? Mm vi ska ju till läkarn imon så får fråga om de här med,, han måste ju gått ner i vikt nu känns de som=( Mammas lilla älskling,,,=(=(
Han kan inte koppla av heller när han ska sova,, nää usch vad jobbigt detta e asså,, 5dagen nu,,
Imon blir de även träning=) Cykel och Core,, vat ett tag sen jag träna nu 1v sen =( DUMMA MIG;, men har haft skit mkt att göra faktiskt,,=)
Nää gud orkar inte skriva mera haha e så jäkla trött God natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0