Sovmorgon?

Hmm vad e det??,, Nää varför inte vakna nstan 1tim tidiagre än vanligt idag,, 4.30 ville lille man upp.. eller ha mat rättare sagt,, visst de fick han,, han somna om sov 5min sen gjorde han nr 2 och då var det bara att gå upp efter det=( SUCK,, trött e man.. Skulle behöva sova när han sover sen men vi måste typ åka iväg vid 9 och fixa alla grejer inför helgen suck,, får se hur jag är runt den tiden i värsta fall får Jerry åka iväg och hämta tårtorna själv så ja kan sova nån tim i alla fall..
Fattar inte varför han fortfarande gör nr 2 heeela tiden,, igår var de väl ca 6-7blöjor igen,, Ringde BVC igår kväll men vet ej om de har öppet idag hoppas de.. Sen e man ju lite nervig fram tills kl 8 då läkarn ska ringa om Mios provsvar.. Hoppas inte de e nåt nu,, Tycker stackarn har haft tillräckligt med motgångar i sitt lilla liv...
Medicinen Mio går på "Zantac" ska ju motverka kräkningar.. Men han spyr ju fasiken av medicinen=(,, Den e verkligen skit äcklig,, vet inte riktigt hur jag ska få i han allt utan att han ska spotta och kräkas liksom,, Kan ju inte blanda i den i maten för då vet jag ju inte heller om han får i sig allt.. plus att man egentligen skall ta den en stund innan mat.. Hmm svårt.. får hoppas att han vänjer sig..
Hopp invänta kl 8 var det då ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0