sömn

Mm nu sover lillen,, 1tim tidigare än vanligt,, ja han har ju somnat runt 20 de senaste dagarna pga tids omställningen,, men idag vakna han redan 15.30 på sin eftermiddags vila så då blev de tidig kväll.. mig gör de inget för ja ville sussa själv så snabbt som möjligt hehe=)

Så Jessie och Lotta var här på fika förut=).. Mkt trevligt.. Tror Mio blev kär i båda två haha,, han brukar inte le mot folk som kommer in genom dörren,, men mot Lotta log han haha=).. Vi satt och tjöta och hade oss väldigt länge haha i över 3tim=).. Mkt trevligt=)..
Sen kom Jerry hem=),, hans tatto va as nice=),, Och han boka in en tid till mig med,, den 8maj smäller de wiiehhoo=),, Ska också göra en mexicansk döskalle men min ska vara ganska "tjejig" kommer bli as bra=).. Bild på Jerrys kommer imon=)
Ligger och läser=)
Imon ska jag köra spinning 60min haha,, aldrig kört 1tim innan bara 30min och sen core efteråt haha men ska bli spännande=),, Jessie ska också med så nu jäklar=).. Såg faktiskt idag att min häng mage börjar försvinna lite nu,, den hänger inte lika mkt utan den står mest ut nu så den börjar försvinna=) hehe,,Idag har jag dock syndat lite,, tog en bulle förut när vi fika och ett litet glas cola till maten=(,, Men de e ju faktikst fredag hehe,,Men åt bara 1knäcke macka och 1ägg och en banan till frukost de e la nyttigt=),, Har även tagigt bort smöret på mackan nu=)..
Going=)
Imon så blir de bara jag Jerry och Mio som firar påsk,, Mats va sjuk så kan ej komma=(,, Men men de blir nog mysigt ändå=).. Orkar faktiskt inte ta mig nånstans om ja ska vara ärlig,, har vart såå trött idag och e,, ska somna fort idag,, Jag ber verkligen till alla gudar där finns att Mio inte ska sova som han gjorde i natt,, snälla jag vill ha sööömn!!!
Just de,, Tandblekningen verkar funka hyfsat,, gjort två gånger nu och märkt lite skillnad,, ska fortsätta imon men inte för mycket haha vill ju änna inte göra en Ross=) haha
Nu blir de lite TV mys innan läggdags=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0