Snuttat

Hallojsan,, Underbar dag idag som sagt hehe=).. Va hemma hos Mike och Mille.. mycket fin lägenhet,, men deras Charlie var nog finare haha,, Så söt massa hår mm riktigt mys bebbe=).. Man blir allt lite sugen på en till när man träffar sånna små.. men nej några år får de gå 2-3minst i alla fall hehe=)
Mio nån vecka gammal bara hehe sötisen=)
Mio har vart på kanon humör idag=)... Hemma hos Mike o Milla var han gör duktig,, visst blev lite uttråkad av allt babbel av oss vuxna när vi skulle fika osv haha men han va duktig=).. Tittade massa på Lilla Charlie hehe..
Sen åkte vi och handla mat=).. Vi behöver knappt handla nåt nu för tiden,, vi gjorde ju en rejäl stor handling för ca 3v sen,, och nu behöver vi bara handla typ 2mjölk nån köttfärs osv hehe så sparar massa med pengar nice nice=)
När vi kom hem sen,, hade de gått 3tim mellan Mios mål,, vilket de gjort hela dagen,, kanske de beror på att vi gjort saker hela tiden så han fokuserat på annat,, för annars e de ju varannan till 2,5 tim som gäller.. Men jag tänkte nu e ja ju hungrig liksom helt säkert.. så värmde lite kalops och han käka=) Och sen smällde han i sig en hel burk fruktpure också=) Duktig pojke=).. Lite flaska åt han med,, för visste inte hur mätt han var,, Så idag har han ötit som vanligt,, förutom att han fortfarande vägrar gröt,, men men,, får se hur de går med välling istället.. har nästan 50/50 nu i flaskan ersättning och välling,, och än så länge äter han,, imon ska ja ha i lite mera välling..
Mm äta kuddar e nam nam=)
Ikväll ska jag och Jerry se på film.. hyrde La Gigalo med Aston Kutcher=) Verkar rolig=).. Sen imon ska vi först en sväng till Jerrys mormor och morfar sen ska jag på tjejkväll och dricka 3,5or hehe,, jupp.. Ska bli skönt att komma ut lite.. de ska ut på krogen,, men eftersom jag vet att de garanterat blir en tidig morgon på söndag så går jag nog inte med ut hehe,, eller rättare sagt jag går inte med ut,,
Yes..

Kommentarer
Postat av: Gabban

Hur tråkig får man vara! Gå ut och ha skoj!!! Du är 22 år snart kan du inte gå ut alls!!!!!!!!!!!!!!!! Detta är ett hot om du inte går ut och super så kommer jag komma hem till dig på söndag och då........

2010-04-16 @ 22:57:30
Postat av: melissa

Tråkig?? Jag skulle vilja se dig gå ut och festa och sne gå upp kl 6 på morgonen och ta hand om en bebis haha de skulle du ALdrig göra.. sen e jag 23 och man kan gå ut och festa tills man e 80 om så skulle vara haha,, sen har jag inga pengar heller men bjuder du så jag visst=).. Ska gå ut i sommar när mamma kan ha mio=)

2010-04-17 @ 08:41:04
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0