Snart

Ja snart kommer svetten rinna haha,, Väntar bara på att babe ska komma hem så vi kan käka middag sen blir de spinning,, har 1,5kg kvar sen är alla gravvokilo borta sen ska jag bara gå ner ca 7kg till så jag blir som jag var när jag precis träffa Jerry,, Asså egentligen så borde man ju va tjockare som singel? Eller ja menar då festarna man varje helg äter bara skit mat osv,, Och som sambo visst man gottar la till de på helgerna men man festar inte lika mkt,, man lagar ju mer mat än käkar pizza.. så varför går man upp när man blir kär?? wierd..
Smal och fin,, Ja men 7kg ska la inte vara så svårt.. har ju gått ner 28,5 på 6månader utan träning direkt så 7kg med träning och nyttig mat de ska man la klara va=)
Är lite halv seg idag känner jag,,  så ska bli skönt att komma ut lite nu,, även om de bara e 5min till gymmet haha men a,, lite sol blir de också,, vill bli brun igen med,, usch känner mig som en blekfis,, klagar ja eller? haha..
Kan tipsa om en grym tjejs blogg..Fattybom grym tjej här från Göteborg,, känner henne inte.. men hon skriver om de mesta,, mode, träning osv,, la upp ett grymt bra videoblogg inlägg idag=)..
Japp nu ska ja börja med tHa dinner,, som idag blir falukorv och makaroner haha exotiskt va=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0