Snart helg!

Japp idag är de onsdag,, eller a den e la snart över,, imon torsdag nähää hehe,, och sen fredag och då är det helg=) Gott,, Kommer va en fullspäckad helg,, ska fira Jerry både lördag & söndag=),, På lördag kommer min familj hit plus några av Jerrys kompisar,, På söndan kommer Jerrys mormor & morfar och hans moster med man och deras 2barn=) Smörgåstårta ska vi bjuda på mmm,, Längtar för jag ska få fuska 1dag hehe Lördan tror jag de blir.. =)
Japp ska snart fälla ihop mina ögon för natten,, Inte lika trött idag som igår men ändå seg hehe,, Mio var jätte gossig nu på kvällen,, Men medicinen gillar han inte,, stackarn fick kväljningar och sen ville han inte äta efter,, Medicinen smakar ju mint,, så allt han tar i munnen efteråt smakar ju konstigt,, men efter ca 20min kunde han äta haha=)..
Så ska ge medicinen typ 30min innan han ska äta nästa gång,, måse nämligen ge den innan han äter om den ska ha nån effekt..
Han e så söt nu den lilla,, Han blir bara mer och mer medveten om saker och ting,, Och han lär sig mer och mer för varje dag,, Idag har han rullat tillbaka från mage till rygg 2ggr=) Wiee så snart kommer han nog kunna göra de lika lätt som andra hållet=)
Going=)
Sen älskar han d-droppar hehe bara man visar han flaskan först,, Om man inte gör de då gapar han inte.. Så jag får gå ut visa flaskan då kommer han springades i gå stolen och gapar för fulla muggar,, Han ska ju bara ha 5droppar men om han skulle få som han hade velat hade han nog druckit upp hela flaskan haha,,
Sen har han börjat banka med grejer,, Leksaker ihop,, och banka i bordet=),, Visst jag kommer la få spader om nån månad men just när de händer första gångerna så blir man hur glad som helst över hur duktig han e=)
Och krypa kommer nog också om några veckor,, Han försöker för fulla muggar men fattar inte riktigt att man måste röra på armarna och fötterna för att komma nån vart,, han bara ställer sig på alla fyra hehe..
E man söt eller? hehe
Just de läkarn sa också att tand 3 & 4 e på G,, Man kan riktig se hur svullet tandköttet e hehe,, sötnosen kommer va så fin med sina 4tänder sen hehe,,
Jaja,, Nu ska jag kolla lite på Anna The Anka hehe,, hon e la skön=) hehe,,

Kommentarer
Postat av: cammie

så fin liten pojk =)

2010-04-28 @ 21:11:31
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: irina

åh va mio e lik dig!!

det brukar väl vara så- söner blir lik sina mammor o döttrar lik sina pappor.

jag e ett levande bevis på det iaf :P

2010-04-29 @ 20:47:01
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0