Ska de vara så?

Nu de senaste dagarna har jag läst, tittat på filmklipp,, om barn som far illa.. Detta har fått mig att tänka lite.. Läste på en tjejsblogg kommer inte ihåg vems hehe läser så många,, men där stod de nåt i stil med,, att när man ska ha körkort så måste man gå massa utbildningar, göra prov men har uppkörning osv osv.. men att skaffa barn de kan vem som helst göra..Är inte de lite konstigt? Visst klart man ska genomgå alla kurser osv annars kan man ju skada andra.. Men ska vem som helst få skaffa barn? Egentligen tycker jag man borde införa nåt innan man får skaffa barn,, Visst låter gör löjligt.. men ta tex detta filmklippet http://nuttall.blogg.se/2010/march/ kolla inlägget Brianna, heelt sjukt.. hur kan man göra så? Hade dessa människor kanske genom gått nån psykkoll innan eller nåt så kanske aldrig detta hade hänt vem vet..
Eller som "Nanna" då som jag skrev om nedan,, hur kan man göra så här mot sina barn?
Hur tänker människor?,, Visst man kan ju inte kolla alla som blir gravida.. men nåt måste ju göras tycker man ju,, så mkt som jag hittat de senaste dagarna,, asså.. ska de fortsätta så här? Hur kan man skada ett litet barn eller stor barn för den delen,,
Hur tänker dessa människor? Om någon skulle fråga mig "Melissa varför skaffade du Mio?" Då hade mitt svar blivit,, jo för jag ville göra nåt underbart tillsammans med den jag älskar och de är de bästa som hänt mig,, Jag älskar Mio över allt annat skulle aldrig göra han illa på nåt sätt inte ens när han blir 15 och börjar smyg dricka haha=).. Men vad skulle svaret bli om man fårgade den frågan till nån som misshandlar sitt barn? Öö jo jag ville ha nåt och slå på.. eller vadå.. Skaffa en boxningssäck då eller nåt..
Sen måste ju straffen höjas,, va e detta,, De föräldrar då som mördade sin lilla 6månaders flicka,, fick hmm några år,, NÅGRA ÅR!!! De borde ju fått livsstid eller nåt,, Nää jag föstår verkligen inte hur man kan göra så mot sina barn,, kommer aldrig förstå de heller.. Visst kan ens barn gå en på nerverna så man verken vet ut eller in men va sjutton att ens tänka att höja handen mot sitt barn NEJ så gör man inte..
Ville bara skriva av mig detta,, hade så många tankar i mitt huvud,,,

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tack melissa!



Jag hoppas jag lyckas nå min tittarsiffra jag vill ha.

2010-04-07 @ 20:27:21
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0