Sikken dag

Yes.. mkt idag,, dagen har bara runnit iväg.. men kul har det vart=).. Linda och Jimmy var här på fika med barnen=) Mkt trevligt,, Mio blev dock gör trött eftersom han bara sovit 30min på hela dagen så han somna vid 1 o sov 3tim sen haha=)
Kärleksparet=)
Mio och Theo leker=)
Fick även presenter av dem idag,, Mios försenade välsignelse present,, en går fin ram=) Och jag fick födelsedags present massa mys till badet som jag ska gotta mig med nån dag=)
Thilda har verkligen vuxit asså,, hon kryper ställer sig upp mot allt hon e överallt hela tiden haha såå söt=),, Längtar så mkt tills Mio kryper o har sig,, visst de blir mer koll.. men de e så himla roligt att se=)
Gullunge,, Försöker få han att ha dregel lapp men går inte han bara drar i den och blir galen haha så de e la bara att fortsätta byta 1000 bodysar per dag=)
Yes efter finbesöket,, drog jag till torget med Jessie,, Janette dök också upp,, var på besök från Norge=).. Vi shoppa loss som bara den eller a jag gjorde haha,, Jessie köpte en jacka och ett par örhängen.. jag köpte 2shorts, 2tröjor och ett par skor.. Blir så sur,, ja kan verkligen inte gå i högklackat o de finns så mkt snygga sånna skor.. men jag kan ej gå i dem så de blev ett par med låg klack dessa:
Sandalette
Men de funkar la me=) hehe..
Hatar när man köpt så mkt nya kläder,, för man kan inte bestämma sig för vad man ska ha på sig först haha
Snyggingen själv=)
Imon e de min och Jerrys 2årsdag=) De ska vi fira med räkor på kvällen mmm gottit va=).. Shit på 2år har vi bott i 3lägenheter, haft 3bilar, förlovat oss, och fått Mio=),, Shit tänk om typ 10år då,, jäklar massa ungar då=)
På dagen ska vi hem till mamma och fira Gabban igen haha,, vi ska äta GRillat längtar så sjukt mycket,, älskar grillat=),, ska grilla en massa i sommar,, höhö hos L & J haha får börja kalla dem de nu orkar inte skriva deras namn vaaarje gång haha=)
SItter här och försöker hålla mig borta från ytterdörren,, e såå sjukt sugen på en kebab tallrik,, men NEJ;; nu har jag äntligen börjat gå ner ordentligt då ska jag fasiken inte klämma i mig en kebab vet att jag kommer ångra mig sen efter hehe...
Nää nu känns de som jag bara babblar iväg,, ska la hålla min kära sambo sällskap också=)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hehe, tack stumpan <3



Jisses vad mio blir stor för varje dag. Känns som om de var igår du hade bilder på magen :)

2010-04-10 @ 19:40:28
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: Josefin

JÄTTE FINA SKOR JU!!!!!!! =)

2010-04-11 @ 00:08:24
URL: http://www.queenofsins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0