Sämre & Sämre

Fick vi bara 1v frid eller??.. Ja som sagt förra natten sov jag bara 4tim men inatt shit tror knappt jag sov 3,, vet inte vad Mio har fått för sig.. Första gången han vakna var 23.30 då hade han vänt sig om.. Men sen började de.. Han vakna o började bara tjöte och kommer vi inte skriker han,, han vill inget utan bara tjöta... Jag skicka upp Jerry alla gånger de va ju hans natt,,men ja vakna ju hela tiden ändå.. Vid kl 2 var de som värst,, han höll på hela tiden,, vi gav han mat han somna men vakna o Jerry sprang upp och ner även jag fick ju hjälpa till.. Vi var nog de suraste människorn i världen just då,, snäste åt varandra som aldrig förr.. inte konstigt med ca 2tim sömn..
Till slut somna Mio,, vad klockan var då vet jag inte för jag va så trött så jag hade kunnat somna ståendes.. Men kl 5 vakna han igen och då ville han upp.. Jerry gick upp och jag slängde in öronpropparna,, 20min sömn fick jag för sen kommer Jerry inspringades för då har Mio seriöst spytt upp hela sin morgon flaska med 230ml i jag skojar inte hela soffan, mattan, Jerry, golvet och Mio själv var genomvått.. Tror inte han e sjuk för han har inte spytt så mkt sen dess.. han e ju en spy bebis men detta var nåt extremt..
Ja så glada har ingen utav oss vart idag,, jag somna nästan i bilen påväg till ICA förut.. mår illa göra jag med och huvudet sprängs la när som helst..
Hoppas inte detta e nåt som håller i sig,, för jag klarar inte en natt till med så här lite sömn.. visst hade jag kunnat få 5-6tim i alla fall.. Men 3 e tok för lite..
Japp idag kommer Jessie och Lotta hit kanske går ut och går eller fikar får se vad vädret vill=)
Nu skriker lill "Monstret" haha

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Ja, det är så fruktansvärt. Fick en sån stor klump i magen av att se det! :(

2010-04-02 @ 11:07:30
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0