Sååå

Såå nu har jag ägnat större delen av dagen av att ringa massa telefonsamtal och surfat omkring på nätet för att hitta barnläkare osv,, Har även fått tvätta hur mkt som helst efter morgonens spykalas,, måste även svabba galoven men just nu vill jag bara pausa,,
Så fick till slut tag på en sköterska på Barn medicin här i frölunda,, hon hade Mios journal framför sig och i den stod de bla då att han har problem med kräkningar.. När jag då förklarade att han tom börjat spy kaskader nu så tyckte hon att de va konstigt.. Visst han går upp i vikt och de e la därför ingen tagigt mig på allvar.. Men hon tyckte också att de var konstigt att en snart 7månaders bebis spyr så mkt.. Så hon skrev ner allt jag sa och skulle prata med en läkare och återkomma i början på nästa vecka..
Fick även tag på BVC hon höll ju med mig nu ÄNTLIGEN;, och sa att om läkarn säger att "De e vanligt" så ska jag stå på mig och tvinga mig till en undersökning på Mio.. Nu har han ju börjat matvägra också.. tror de kan bero på att han kanske är rädd för att äta för att han tror att han ska spy.. Han brukar äta varannan till var 3tim förut gick de 4,5 tim innan jag fick i han lite frukt pure i alla fall,, de va de enda han ville ha.. sen 1tim senare fick jag i han en flaska,, han somna med flaskan så ingen spya än så länge peppar peppar får la se när han vaknar.
Hhehe skön sovstil=) Upp med rumpan i vädret=)
Så nu hoppas jag verkligen att vi får en undersökning för de e ju synd om han,, jag hatar att spy men jag gör de bara när jag e magsjuk eller nåt men usch tänk att gå och spy typ 20ggr dagligen,, de måste kännas i halsen asså.. stackars mammas lilla bebis...
Hopp Jerry ska åka och träna efter jobbet så han e ju inte hemma förens sent,, ja de blev ju ingen promenad för min del idag hade fullt upp med Mio och alla läkare.. så e lite uttråkad nu när man suttit inne 3dar i rad.. men imon ska vi till JErrys moster och man och hans små kusiner=) De ska bli trevligt.. vet inte om ja ska passa på och åka och shoppa lite innan för min pengar,, får se beror på hur trött jag är.. Om MIo fortsätter äta så här dligt under dan lär de ju bli ett mål mat inatt,, så vi får la se..
Yes om man ska svabba golven nu då mm lovely

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tack Melissa!



För att du stannar upp och läser mina ord!



2010-04-08 @ 14:36:08
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0