Pratglad..

Oj vad pratglad min son var idag då.. Försökt somna han i 30min nu,, han skriker inte men han ligger och tjötar för fulla muggar i sin säng hehe,, Mkt som hänt idag antar jag hehe. Hoppas han somnar snart så ja kan krypa ner under täcket och titta på lite tv..
Imon e de full rulle.. Ska fixa allt inför helgen.. Hämta ut smörgåstårtorna, köpa dricka och annat gojs.. Även veckohandla ska vi göra.. Sen ska här städas,, inte så mkt städa ju förra helgen,, men damsugning behövs hehe,, och lite dammning kanske=)
På kvällen blir de mys med Avatar,, funderar på om ja ska fuska med en påse nötter? Vad tycker ni hehe,, vatten blir de självklart till,, Ingen cola hehe=) Så får vi la se om jag gillar denna film hehe,,
BTW mitt coola påslakan set från HM kom idag mmm riktigt fint,, tvättat de nu så de blev mjukt och gott så de ska på imon=)..
Hmm nu blev de tyst från Mios rum,, undra om tjötkvarnen sommnaT?? hehe
jaja ska kolla de sen blir de television tittande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0