Permission,,

Hehe japp,, imon har jag permission,, hmm från vad?? Joo hemmet haha,, vart hemma nu 3dar i rad och de känns både för mig och Mio men imon är vi FRIA!! Ska låna mammas bil wieee,, först ska vi hälsa på Jobbet=) Inte visat upp Mio n fyyy mig,, men bussarna ut till Mölndal går så himla konstigt osv.. Men imon ska jag sparka oss själva i rumpan och åka dit=) Ska bli mkt trevligt=)
Sen ska vi bege oss ut mot Tuve dårå till Missis Linda=),, Busa med barnen,, Linda skulle baka (köpa) frallor som vi ska mumsa på gottit värre=)
Funderar även på att svänga förbi IKEA och köpa ett täcke till Mio,, men de beror på hur min kära son uppför sig imon=) hehe
Ööö tror jag har fått en fotbolls huligan,, eller nää snarare Hockey,, Så fort de e hockey på TV så tittar Mio,, hehe konstigt,, e la den vita isen antar jag=)
Skippar träningen idag,, har som sagt MENS åhh hatar de,, finns inget värre.. joo kanske förlossning,, men den varar ju bara några timmar haha,, gött om man bara hade mens några timmar med=)
Men ska i alla fall sola.. Måste få lite bränna innan sommarn så man inte skrämmer badgästerna=)
Sen ska jag förbi ice,, Köpa blöjor och annat smått och gott=)
Nää nu får man la börja med middan,, idag blir de Spagetti och Köttfärsås JAAA Linda man kan veriera den med=) haha

Kommentarer
Postat av: irina

jag som trodde att välling övergången skulle vara så lätt. älskade sj välling som liten. trodde inte det fanns nåt goare :P nästan asså...

jo jag har facebook: irina mikkola heter jag där. den med en bebbe bild! ;)

2010-04-21 @ 16:56:07
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0