Party dags

Japp snart ska jag upp till Madde och korka upp mina 3,5or hehe ska bli kul=) Komma iväg och snacka lite skit och fnittra med tjejerna=)..
Sov nu 2tim på eftermiddag tillsammans med Mio de va sjukt gott=) Kanske ska börja med de=) hehe.. Han var lite kinkig på förmiddan förut pga han sov la inte så bra inatt han heller.. men nu på eftermiddan har han vart glader=).. Fick i han kalops och pure=).. Pytte pytte gröt men men,, vällingen går bra,, har ju fortfarande lite ersättning i ska köra på de imon med och sen hoppas jag på att han dricker välling i över mon=)
Han har sovit kanon idag på dagen,, 1,5tim på förmiddan och 2tim på eftermiddan vilket brukar resultera i kanon natt,, så nu hoppas vi på det=) hehe.. Ja kommer la inte bli allt för sen ikväll/natt,, men några timmars sömn hade uppskattats=)
Ikväll blir de bilder=).. Lägger upp dem imon hoppas på lite roliga "fjortis" bilder som förr i tiden haha=)
Nää nu ska festblåsan på sen ska jag mysa lite med mina killar innan mammi lämnar hemnet=)

Kommentarer
Postat av: feea (:

sv: varsågod (: oooh tack! (: det uppskattas (A)

2010-04-17 @ 17:55:18
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack för att du delade med dig av dina favoritbloggar :) Ska kolla in dom sedan :)

Hoppas du får en fin dag :)

2010-04-18 @ 07:00:23
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0