Ont i halsen,,

Ja nu ar jag haft sådär ont i halsen i ca 3dar,, Jag känner mig typ på gränsen att bli sjuk hela tiden,, men de bryter aldrig ut,, känns gör skumt asså.. Kan de inte bara bryta ut så man blir frisk eller bara försvinna?? Åhh segt,, Blev ingen Partille idag pga de,, vill inte riskera om jag nu e sjuk att smitta ner små bebbar..
Japp var i alla fall och klippte mig=).. Nu kan Mio allt försöka dra mig i håret hehe,,
E så synd om han,, Ringt BVC nu igen de ska ringa upp för han slutar aldrig göra nr 2,, 6blöjor e vi uppe i idag=(,, Och nu skriker han också mera,, Nåt stämmer ju inte=(,, 5dar har de hållt på så här nu=(.. Lilla gubben,, Tog mig 55min att somna han nu,, försökte med allt,, vagga, flaskan, låta han ligga osv osv inget funka till slut somna han väl av utmatthet,, eller nåt..Ja blev också helt slut haha
Imon ska vi i alla fall till Läkarn för Mio kräkningar,, skönt att de kommer igång nu,, bara de tar oss på allvar för annars kommer de ryka om mig de ska ni veta,, Ett barn på 7mån ska inte spy så här mkt asså,,Och nu bajsar dessutom hela tiden,, han lär ju gått ner i vikt nu lilla hubbe=(..
Mm på torsdag Blir Mio 7mån hehe shit va tiden springer iväg asså,, bara 5mån kvar tills 1år hehe,, Längtar redan till Julen hehe,, Den kommer bli sååå mysig i år asså.. Mmm Vi ska vara som en riktig Svensson familj,, baka pepparkakor och pepparkakshus osv osv hehe,, Mysigt värre=)
Nää om ja ska titta på TV nu medans lillen sover=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han kanske är laktosintolerant??

Jobbigt för honom.. :(

Du blev skit snygg i håret.. hade du långt innan??



2010-04-27 @ 15:46:45
Postat av: melissa

Nej tror inte de eftersom de bara kommit helt plötsligt,, han har ju ötit samma sak sen han föddes,,



Nja halv långt hade jag=) Tack

2010-04-27 @ 15:56:06
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: therese och oliwer

Ja vi har haft det så här i 3 dagar nu... blir dyrt med blöjor ;)



Nej tycker han är glad som vanligt, lite mer trött och mammig kanske vill gärna sitta och mysa.. men vet inte om det hör ihop.



kram

2010-04-27 @ 16:50:32
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0