Nu skiter jag i,,

Mm nu skiter jag i vällingen,, testade att ge Mio bara ersättning resten av dagen förut,, och han blev som en helt annan person,, han gnällde ingenting sen,, var glad och allt=),, han somna tom själv på eftermiddags sovningen och nu på kvällen=) Inte hänt på skit länge,, Han gnällde ingenting nu på kvällen heller=),, Så nu struntar vi i välling,,de ska ju klara sig på ersättning upp till 1år så e la bara att köra på,, testar la välling om nån månad eller 2 igen,, eller kanske bara kör på kvällsvälling a ja får se,, Men nu slänger jag skiten jag har kvar i alla fall=),,
Vart iväg en sväng nu på eftermiddan solade,, och handla lite mat,, Gick in på kappahl och Lindex,, shit vad mycket snyggt de har fått in nu=) Asså till bebisar=) Köpte en liten body till Mio=)
Body Svart
Party in my crib yeee=)
Den ska han ha imon=),,
Såg så himla mkt fina tjejkläder,, åhh vad jag skulle vilja ha en liten flicka nu hihi,, Så himla fina små söta klänningar=)
Nu ska jag läsa lite bloggar hmm kan la rekommendera en till nu då=) Kan ta 2st hehe,, Lotta som jag ska hem till på tisdag då..Sen Irinas.. båda e såklart mammor=),, Men roliga bloggar=)

Kommentarer
Postat av: L8

Vilken fräck body :) haha va söt du e som länkat, tack tack :)



Jag vägrade äta välling när jag va liten. han kanske tycker de smakar bläää, för de gör de ju faktiskt haha :)

2010-04-21 @ 19:38:33
URL: http://attol.bloggplatsen.se
Postat av: L8

vilken fräck body :)

Haha va söt du e som länkat.. :)



jag avskydde vällning när jag var lite, vägrade dricka de.. de smakar ju blä så jag förstår varför han inte vill ha de :) haha

2010-04-21 @ 19:41:14
URL: http://attol.bloggplatsen.se
Postat av: L8

jaså första kommentaren kom fram iaf, skumt.. aja :)



Haha deras små fisasr luktar ju inte mumma direkt ;)

2010-04-21 @ 19:51:04
URL: http://attol.bloggplatsen.se
Postat av: irina

hehe jag var väldigt sugen på att köpa den bodyn själv men jag hade snålt me pengar då. typiskt.



apropå välling, vilket märke kör ni med? jag bytte från semper till nestlé (majsvällingen då) o den har funkat bättre. kör med den var tredje timme. den e inte lika tjock som sempers.

o jag hade ingen aning om att mjölkersättningen gällde till 1 år. semper 2 e väl bara till 6 månader?? blir snurrig av allt som har o göra med välling o ersättning! aja...

2010-04-21 @ 21:18:33
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0