Mycket att göra

God morgon,, idag fick jag sov morgon till kl 6=) De gillar vi.. kl 7 hade vart ännu bättre men men kan inte få allt här i livet=)..
Blev lite fel igår,, vi var ju på kalas hos pappa.. jag fick pengar och present kort så shopping shopping=).. Men när vi åkte hem somna såklart Mio i bilen,, då var kl 17.30.. ja tänkte jaja han sove rju bara 15min så han kommer vara trött sen ändå.. oj där fick jag.. han vägra somna sen häll på i över 1timma med han,, haha så nu har vi lärt oss
nåt=)
Syster Cassan, Jag, Mio med gammel Farmor sen gammel Farfar brevid=)
Ser måttligt blek ut va?? Sola imon tror jag hehe
Testar sin nya stol=) Köpte en sån igår som vi kan ta med oss till folk funka kanon bra=)
Snygge morfar=)
Sen började vi titta på den där filmen,, men den sög rent ut sagt så vi somna vid 21 istället=),, Jag vakna kl 2,, behövde gå på toa sen kunde jag inte somna om.. låg coh vände och vred på mig heeela tiden=(..Till slut somna ja,, men å vände ju MIo på sig såklart så fick gå upp grrr.. Men sen sov vi till kl 6=)
Idag regnar de ja kul,, men har massa saker att göra hemma,, städa ser ut som fan här hemma,, tvätta,, för vi hade 3 olyckor med Mio igår behöver inte skriva vad,, men de va inte kul haha
Busar med pappa=)
Busar med Gudfar Mats=)
Nää nu får jag börja här..

Kommentarer
Postat av: Ilona

Hej! Var har du köpt den där stolen? Verkar skitbra ju att kunna ta med sig till folk :)

2010-04-06 @ 19:07:30
URL: http://ilonalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0