Money money money

Yees fredag och löning,, eller a jag får inte min förens på måndag,, men ändå=) Jerry får pengar idag hihi.. Men hälften försvinner ju sen med alla räkningar grrrr,,
Åhh e så trött idag,, som sagt vart vaken sen 1.30,,, kommer sten däcka ikväll asså.. Har läst nu att de e många 6-8mån bebisar som krånglar med sömnen de är i nån FAS grrr hatar dessa faser,, så e la bara att stå ut i några månader då suck,,
Hopp snart kommer Lisa och Maya hit då blir de la inte en lugn stund,, får la hinka kaffe för att ha ögonlocken öppna hehe,,=) Kul de ska bli att se Maya gå nu hehe sist hon var här kunde hon inte de=),, Åhh längtar såå tills Mio går eller kryper så han kan ta sig fram själv hehe,, detta kommer jag la få ångra sen hehe..
Imon blir de stor handling=) Men jag ska börja med påsar på måndag så blir inte så mkt handling imon,, joo till Jerry såklart och Mio,, men nu jäklar ska jag gå ner minst 7kg till så jag blir som innan jag träffa Jerry=),, Har ju gått ner alla gravv kilon nu i alla fall=),, De e gött de=).. Och de syns verkligen på byxor och leggings,, =)=) gott gott..
På kvällen sen ska Jerry på konsert med en kompis,, så jag och Mio blir ensamna=(,, Men men,,
Nu vakna lill skiten grrr hade hoppats att han skulle sova längre men man kan ju inte få allt här i världen eller hur?

Kommentarer
Postat av: Josefin

HEJA DIG!!! Jag kör med en del påsar jag med och GI :) Vill ned 7 kg till jag också!!! Kör med naturdiet och försöker byat ut alla huvudmål iaf. Käkar lite frukt och nötter och hinkar vatten. Ska ställa mig på vägen den 27e och då får vi se om de hänt ngt,

JAg håller på dig! YOU GO GIRL =)

2010-04-23 @ 21:31:30
URL: http://www.queenofsins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0