Mensvärk!

Ja jag har fasiken inte haft "riktig" mensvärk på 1år och 4mån,, om man bortser från värkar osv,, Jag äter ju cerazette och brukar inte få mens av dem,, inte haft de på 6mån,, men idag AJ!! Fick mens bara sådär,, konstigt men men,, så idag har ju sjukt ont i magen,, hade helt glömt vad mensvärk var,, men nu fick jag en rejäl påminelse grrrr jaja bara bita i de sura äpplet de e så här de är att vara tjej=)
Japp fick sova heeela natten i natt,, somna kl 20 vakna till nån gång i natt av mig själv bara,,, men sov från 20-5.30=) LOVELY säger jag bara,,
Jerry sov ju på soffan för att ta natten,, men vad tror ni Mio gör då?? Joo han sover hela natten grrr,, från 19-05 han vakna av att han bajsa grrr aldrig hänt men men nån gång ska ju de hända med=)
Mammas lilla tjockis=)
Eftersom han vakna 1tim tidigare än vanligt så trodde jag hela dagen skulle vara förstörd,, men sömnen då,, men nej han var vaken till kl  9 som han brukade=) Gott=)
O maten går kanon nu igen=) Peppar peppar,, idag ska vi testa bara välling också=) Nästa måltid blir välling,, eller a först lite biff stroganoff,, han äter fortfarande inte hela sånna portioner,, men ungefär halva och sen får han flaskan,,
E ello=) hehe,,
Skulle träna idag egentligen men får se hur mensvärken e sen,, annars blir de bara att vara hemma idag,, måste iväg och köpa blöjor sen bara..Och skicka iväg ett till par Jeans jag sålt på tradera,, fick hela 310kr för dem yeeee=)
Imon ska vi hem till Linda jag och Mio=),, Ska få låna mammas bil,, känns lite läskigt bara kört bil själv med Mio 1gång innan haha e alltid Jerry som kör haha men de ska nog gå bra=)
På fredag kommer Lisa och Maya hit,, Maya har hunnit bli 1år hehe stora damen nu=),, Men de e ju bara 5mån kvar tills Mio är 1år shit va tiden går fort=)
Yes,, nu ska jag läsa lite bloggar,, har börjat läsa en ny blogg nu,, denna tjejens,, mamma blogg igen hehe,, men intressant=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0