Massa

Japp,, Denna dagen hade jag planerat att bara vara hemma och mysa,, Men så blev inte fallet.. Upp kl 5.15.. (Mio sov hela natten).. Han hade nog behövt en timma till för han va super trött men men han vägra somna om.. Jerry kom upp vid 6.45 super trött.. Men kan som sagt inte hålla en 7månaders tyst hehe,, Japp 7månader idag stora pojken=) Grattis mammas ängel=)
Men a,, Jerry drog och Gymma,, Medans jag försöker somna Mio,, Så pratar doktorn vi var hos igår in ett medelande på min mobil..
Han säger "Vi har fått tillbaka svaret på kissprovet på Mio,, De växer massa bakterier där på så vi skulle gärna vilja ta ett till.. De kan han kommit smuts i urinet men vi vet inte så vi vill ta ett till test" Ja får panik för i mitt huvud hör jag bara MASSA BAKTERIER allt de andra om att de kan vara smuts osv de hörde ja inte eller jo de gjorde jag ju,, men a ni vet som mamma,, hehe
Så när Jerry kom hem var det bara att packa skötväskan och klä på Mio och dra iväg=(.. Där fick vi även ta blodprov,, Mio var så duktig da inte ett ljud=) Han e la van nu så ofta som de sticker i honom=(  De förklara då att de hade sett massa bakterier men de kunde inte veta om de var nåt eller om de va smuts.. De kan vara UV igen,, eller nåt annat eller ingenting.. Kl 8 imon ska han ringa mig om svaret,, Om jag e nervös,, O ja,, Alla bilder från när Mio var 4v kommer ju såklart tillbaka.. Visst då hade han över 39graders feber och åt nada så fick ha dropp,, och nu har han ju inte feber och äter så om han skulle ha UV så behöver vi ju inte ligga på sjukhus,, Men han kommer nog få gå igenom massa undersökningar igen=(
Mm vi får se imon va han säger,, oron har lagt sig lite nu i alla fall.. men va nog inte i mina sinnesfulla bruk i morse hehe eller va de heter,, Men de e ju inte direkt ett sånt samtal man vill ha på morgonen,,
Sen drog vi till Hisingen till Netonet,, Jag har ju låtit Mio leka med min mob,, kanske inte de smartaste draget så den e jätte seg nu,, Så jag och Jerry köpte varsin ny=).. Touch hehe ja har sagt aldrig touch men denna va inte dum alls.. Fick tips från Cochen Linda hehe=)
Sony Ericsson U1i Satio Black
Denna blev de=) Grym kamera kan jag säga hehe=)
Japp Nu sover Mio så ska passa på att vila lite själv=)

Kommentarer
Postat av: L8

Fy fy fy ett sånt medelande på mitt mobilsvar och jag hade fått panik. fy.. får verkligen hoppas det är smuts och att han ringer med ett bra besked imån bitti..

2010-04-29 @ 18:56:08
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0