Lovely day

Haha japp min vila sket jag i,, man kan ju inte sitta inne när solen skiner,, så jag slänge på mig och Mio kläder så han fick sova sin förmiddags nap ute,, dock sov han bara 30 min=(suck men men va ändå skönt att komma ut,, riktigt gott väder.. hade endast på mig en t-shirt och jeans jacka,, ja och leggings då=) hehe..
Gick upp till ICA nära och köpte två stycken nya frukt purer för att se om de kanske lockar min herre till att äta gröt ja de återstår och se senare,, ska ge han kalops nu om en stund och se om de går lika bra som igår=)
Nu har jag äntligen svabbat golven så spy lukten är som gott borta=) nice nice,, en tvätt i maskinen har jag också.. riktig hemma fru idag javisst=)
Älsklinegn slutar tidigt idag 12.45 närmare bestämmt då ska han stanna vid ica och köpa korv med bröd till oss mm e så jäkla gott med korv och bröd eller hur?? hehe,, jag tycker de i alal fall=).. Så jäkla nice och sitta ute och grilla korv med bröd,, nu ska vi ju inte sitta ute och grilla men ändå.. korv e gott=)
Nää nu ropar lillen igen,, shit kommer inte ihåg senast man kunde koppla av en hela dag,, full rulle hela dagarna e d enu förutom när han sover middag haha=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan rekomendera nestles fruktpure, den finns i 4 pack och Maya älskar den, speciellt jordgubb och banan. Luktar mumma tycker jag! Hehe :) Ja januari Är bra månad att söka :) Nu kan man söka redan 6 mån innan och via nätet :)

2010-04-09 @ 11:23:56
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det kan du ju göra, det skall vi med göra fast jag har ju redan sökt så det får bli efter :) Kanske är bissar på g? Så jobbigt när dom matvägrar. Maya gjorde det med ett tag men nu äter hon som en häst, dock inte välling och gröt går inte alltid. Provade allt, äta från min talrik, med barngaffel, sjunga, tåg in i tunneln ;), leka, äta själv på brickan, ja massa mer, men hon öppna inte munnen ongen hehe. Kanske är bissar på g? Mayas två övertänder har vart värst, dom andra har vi märkt efter dom kommit upp hehe. Men iaf då matvägrade hon och jag helammade henne då haha men vad ska man göra? :)

2010-04-09 @ 15:11:40
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe oj blev kanske är bissar på g flera ggr :P

2010-04-09 @ 15:12:22
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0