Lite trötter..

God morgon,, ja idag e man lite trötter,, Men hade gör trevligt igår=).. Var hemma runt 23.30,, men Mio sov bra inatt ville ha nappen vid 3.30 bara o sen upp kl 5.30 men då gick Jerry upp och jag fick sova till 7.30 underbart=) Mio har vart gör mysig på morgonen,, han brukar ju annars ha ett morgon humör som heter duga haha,, men idag har han vart gör gossig=)
Idag händer inte sådär jätte mycket vädret suger ju grr=(,, Jerry ska åka och träna om en stund,, och jag måste tvätta,,Sen får vi se om vi hittar på något eller om de bara blir en mysig hemma dag idag,, kan va skönt nu,, har haft fullt upp hela veckan och helgen..
En sak jag längtar efter de är När Mio börjar krypa.. han e så otålig nu,, vill göra saker hela tiden och han ska hit och dit,, men man ska ju bära han,, men längtar tills han kryper så han kan ta sig dit han vill själv=) haha
Nää nu ska ja snart börja tvätta ska bara dricka upp min Red bull=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0