Konstigt

Ja nu var jag med om de konstigaste,, skulle natta Mio gjorde som vanligt.. han fick natte flaska jag gick in och la han.. Efter en stund hörde jag massa konstiga bank där in ifrån,, jag gick in då ligger han och blundar och viftar med händerna och sparkar med bena,, jag försöker lugna ner han ger nappen och snutten,, han somnar till men vaknar igen och fortsätter,, jag tar upp han och ska vagga han,, han blundar men armarna viftar,, de va verklgen äckligt.. de va som han inte kunde kontrollera sin kropp.. så höll de på i 30min?? Jätte läskigt.. Han somna till slut men blev änna rädd ett tag=(..
Gull unge!..
Jaja hoppas han sover bra inatt i alla fall=)
Mio har nu sagt sitt första ord,, de är "oppa oppa" haha varenda gång vi tar fram hoppegungan så springer han dit (i gåstolen) och säge "oppa oppa" och hoppar upp och ner i stolen=) Hehe gör kul,, men trodde faktiskt att mamma skulle vara de första ordet=) haha..
Vi var ute och gick förut jag och Mio,, för han vakna så tidigt 14.30.. så ville att han skulle sova lite.. men efter 40min och inget tecken på att han ville sova gav jag upp.. dock skrek han inte i vagnen wieee.. så han var vaken från 14.30-18.30 eller a de va då jag börja natta han hehe..
Försökt få i han gröt igen men han total vägrar asså,, fattar inte varför.. ska försöka få han att ta välling nu istället.. har börjat med en skopa i ersättningen nu igen så vi får la se.. annars kanske jag ska testa välling med lite vaniljsocker i,, nån som har testat? Hur mkt vanilj socker tog ni i i en full välling flaska?
Sen en annan äcklig grej,, jag skulle bleka mina tänder nu på kvällen,, och de står att får man på tandkötet e de bara att torka bort. jag satte in skenorna och de börja svida som fan,, jag tittar då är de jätte vitt ovanför ena framtanden,, jag försöker torka bort de går inte.. de börjar svida ännu mera.. så jag spottar ut skenorna,, och försöker ta bort de,, tar tandborsten jag allt.. lite går bort men inte allt.. men nu blöder ja som sjutton,, va e de liksom??Är de inte borta imon ska jag ringa dem jag köpte de av,, gör ju svin ont,, de ska väl inte fräta sönder tandköttet eller??
Nää nu blir de tv=) haha

Kommentarer
Postat av: Viki

Vad söt Mio är!!:)

Vad bra blogg! Allt bra?:) Kram<3

2010-04-13 @ 19:50:01
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

hej!



Läste om bilbarnstol, ett tips är verkligen att kolla på if.se (försäkringsbolaget) där kan man hyra barnstol per månad i takt med att barnet växer :) o det är inte dyrt heller!!! DU MÅSTE KOLLA!

2010-04-13 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0