Imon,

Yes,, nu var friss tiden bokad imon kl 9=) Jag VÅGAR mohaha..
Mio sov kanon inatt=) 19.30-5.35=) de gillar vi,, Jerry gick upp så jag fick sova 7.30 de gillar vi ännu mera hehe..
Ringde BVC förut då Mio haft konstig mage i 3dar nu,, så vi ska testa majsvälling så får vi se om de blir bättre,, denna djungel asså blir tokig hehe..
Igår såg jag och Jerry Ugly Truth den va riktigt rolig faktiskt,, kan jag rekommendera=)..
Nu har man betalat räkningar oxå mindre kul,, suck,, men men de e ju nåt man måste..
Vakna i morse av ont i halsen=(,, Hoppas inte jag håller på att bli sjuk bara,, ska ju träffa massa mammor och bebisar både imon och på onsdag=(,, Får se hur de går under dagen,,
Idag händer inte så mycket,, Jerry ska åka på möte kl 11 sen jobba till 00 så jag och Mio kommer vara heeela alone hela dagen,, inget promenad väder heller så de blir la bara mys hemma.. Kan ju inte städa hehe gjorde vi ju igår=)
Men rensa nåt kanske hmm får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0