Huvudvärk=(

Mm har sjukt ont i huvudet idag asså,, och de blir ju inte bättre av att Mio springer runt och testar hur högt han kan gapa haha.. sötnosen=)
Japp idag var vi och stor handla,, verkligen stor handla,, hehe aldrig betalat så mycket på ICA,, men vi köpte jäkligt mycket andra grejer tex en ny mopp och städ grejer osv,, för imon ska här städas som aldrig förr=)..
Sen åkte vi hem och jag drog iväg igen åkte till torget,, köpte 3st pyjamasar till Mio,, med korta armar och ben nu när han har täcke=) Köpte även ett par skor till han och en t-shirt till mig på Gina för resterna av presentkortet=)
Mio har vart riktigt kinkig idag och han e förlåt väldigt lös  magen,, funderar på om de e dessa tänder ändå.. hmm,, han matvägra hela förmiddan men till slut åt han gröt=)
Köpte Nestles godnatt välling idag som jag tänker testa sen se om den funkar bättre..
När Jerry åkte iväg ikväll sen ska jag skriva en låååång lista på allt som skall göras här hemma hehe älskar att skriva listor=) haha..
Jaja vila lite nu medan Mio sover kanske hade vart nåt=)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Listor is the shit!!! Jag älskar också att skriva listor hahaha =D

2010-04-24 @ 17:04:45
Postat av: irina

På förskolan jag långvikade på sist hade vi barn (1-3 år) med lösmagar o föräldrarna sa att det var tänder i görning. plus att dom var allmänt ängsliga o behövande...så absolut att det kan vara som du säger.

2010-04-24 @ 19:36:50
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0