Hurtiga

Jajamänsan,, shit vad hurtiga vi vart denna helgen,, igår spinnig och lång prommis idag tog vi en prommis till köpcentret 421,, och gick där och sen hem tog sammanlagt 2,5tim=) Duktiga vi är va=).. Är redigt trött nu bara haha,, skulle hämta hyllan hos mamma egentligen men blev bara att vi käka middag för jag orkar verkligen inte bära nåt idag haha=)..
Japp så mkt idag,, idag har inte Mio spytt nåt allas förutom sona vanliga små spyor så vet inte vad det var med han igår.. kan ju inte säga att han var mat förgiftade eller nåt för han äter ju bara sin ersättning och gröt haha=)
Nu sitter han här i soffan vägrar somna,, vet inte om de kan bero på att han somnat i soffan 2dar i rad haha,, men men får se om han somnar här ikväll igen..
Jag och älsklingen hyrde 2st filmer till idag,, Såg Pelham 123,, med John Travolta som bad guy hehe,, den va bra,, inte as bra men bra=) Idag ska vi se Funny people=) Han som gjort På smällen har gjort denna så den e säkert as ball=) Hoppas vi.. så om lillen bara kan slå ihop sina små blå så blir de film mys=)
Imon ska vi på kalas till Pappa för att fira mig och Gabbis wiee=) Skoj o få se deras nya lägenhet med inte vart där än=)..

Kommentarer
Postat av: L8

Tänkte höra hur högt spjälskyddet e ni köpte till Mio? :)



kram!

2010-04-04 @ 19:33:51
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: L8

Har hittat ett fint med lundmyr på 30 cm tror jag de va.. men pingu e ju en favorit så jag får nog ändå åka till babyproffsen och kika :)

2010-04-05 @ 07:45:26
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0