Hungrig

Mm e gör hungrig,, men försent för att äta nåt nu ska ju äta middag om 1tim haha,, jaja,, Har fått gjort ganska mycket idag,, tvättat 2tvättar plus soff klädseln=).. damsugigt har jag med gjort och dammat lite.. sen har jag även "fönster" shoppat på nätet vad jag ska köpa för mina födelsedags pengar wieee=) nice nice=)
Mio har vart på bra humör idag.. dock vill han inte ha gröt.. konstigt han har sånna dagar då bara flaskan gäller haha konstig min lilla gris=)
Men glad e han=)
Japp.. idag har vart en riktigt bra dag peppar peppar,, Han e vaken mellan 3-4tim sover sen 1-2tim eller a de e andra gången han sover nu och han har sovit i 1,5 än så länge=).. Gott..
Regnar gör det också,, boooring.. när ska våren komma på riktigt undrar jag??
Sen har jag nu gått ner 2kg på 2v de e helt okej,, eftersom jag inte går på nån speciell diet eller så utan bara tränar och äter nyttig så e de helt okej,, men liten sugen e ja på påsar ändå asså.. går ner så himla snabbt då.. men samtidigt e de så himla gott med varm mat=) haha
Äter majskrokar SJÄLV för första gången,, japp de gjorde han idag,, innan har vi fått mata han med dem men äntligen fattade han att han kunde äta själv.. han åt hela 4st=) duktig pojke=).. Sen e han såå sjukt nära på att rulla tillbaka nu från mage till rygg,, han e så nära så man själv nästan blir irriterad haha då kan man ju tänka sig hur han känner haha
Har kan man se lite av Mios tänder hehe söte göte=)
Nää nu ska jag hänga upp tvätt 3=)

Kommentarer
Postat av: irina

David e oxå vinglig när han ligger på magen o tycker det e obehagligt när han väl trillar åt sidan o på rygg. men jag vågar inte ens lämna han i soffan på rygg längre. han e galen! :P

2010-04-06 @ 17:57:35
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0