Grillparty!

Jupp snart bär det av hem till mammsen,, vi ska grilla mmm längtar,,=),, Jerry e på gymmet nu,, han har verkligen gått in för detta min snutt,, När vi blev tillsammans ja då får 2årsen om nån missat de nu haha,, Ja de va han sjukt vältränad ni vet tjejer en sån kille med riktigt jäkla 6pack=),, Och ja han har haft kvar det hela tiden mer eller mindre,, men i början av vårt förhållande så sluta både ja och han och träna hehe ja ni vet nykära=)
Men hans sexpack har aldrig frösvunnit men kanske minskat lite bara,, men nu han e som en robot,, träna, äta nyttigt,, fan vågen kommer la gå sönder här hemma snart haha nää.. men Guess what?? My hunk is back,, haha tog han 2,5v och nu ser han ut som när vi träffades=).. Nu e de bara knubbisen Melle kvar haha=)..Ställde mig på vägen i morse,, 0,5kg till har jag gått ner nu=),, Inte mkt men de går neråt i alla fall=),, Funderar på att köra ett rääjs med påsar sen ändå.. orka liksom,, e la ca 2mån kvar till bikini säsongen vill änna inte se ut som en flodhäst då,, mm får se..
Yes.. Idag gick vi ut på gården för första gången med Mio,, han fick testa att gunga,, han rörde inte en min,, såg bara riktigt uttårkad ut haha där fick vi som försökte vara duktiga föräldrar haha,, men de blåste ju lite ockås så vet int eom han frös eller var det var haha,, Han har vart riktigt kinkig både idag och igår,, beror la på tanden antar jag.. men han kan bara skrika ni vet rätt ut,, och man vet inte alls vad han vill.. suck,, dessa tänder asså..
Ikväll ska jag och Jerry äta smörgåstårta mm mumma=),, Nåt måste man ju fira med även om vi lever på nada pengar denna månaden,,
Nää om man ska plocka lite här hemma innan vi ska på party=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0